Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~InvisibleSide | użytkownik

imię i nazwiskoAda adresTrzcianka zarejestrowany26.02.2009 @16:18:41 ostatnio na stronie17.04.2013 @19:56:05



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty63 komentarze1569 posty na forum0

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~marcin0baran    10.06.2009 @16:34:00
no nie ma za co zapraszam do mojej galerii, pozdro ; *
_______
nie dziekuj na profilu, tylko ocen moja prace
~tomaszek157    08.06.2009 @18:58:06
dziękuje

masz ciekawe prace
~mazumazu    06.06.2009 @16:13:15
można było po zrobieniu w szopie się pobawić tym cieniem. bo zdjęcie jest spoko.
_______
Art. 328. § 1. Uzasadnienie wyroku sporządza się na żądanie strony, zgłoszone w terminie tygodniowym od dnia ogłoszenia sentencji wyroku.
~Sanderus911    01.06.2009 @21:15:14
ok to przeslij
~sztanga777    01.06.2009 @15:13:04
ładne zdjeciazwłaszcza to profilowe:P
~agenTStarling    30.05.2009 @13:24:42
dziękuję
~MarCeel    30.05.2009 @00:32:30
dzięki, twoja tez niezła
_______
PzDr
~JustynkaxD    29.05.2009 @20:31:12
Dzięki !
~mayax    29.05.2009 @20:02:46
dzięki.
~Amorti    29.05.2009 @19:42:41
też się śmieje z brata:D
~anny987    28.05.2009 @16:56:45
dziękuję
~Frame    22.05.2009 @18:46:15
dziękuje,pozdrawiam:D
~gruc    22.05.2009 @17:03:01
hahaha gleba to ja już przestaje się uczyć bo nie chce mieć czegoś takiego na głowie ^^
~MrGumby    22.05.2009 @15:17:31
dziękować:D
_______
.....jedzta lizaki i pijta mleko....
~Grimm    22.05.2009 @15:09:55
miło mi, że przypadło do gustu.
_______
"Same old song, just a drop of water in an endless sea.."
ee.. często odświeżam


~bezznaczeniato    22.05.2009 @15:09:07
gdyby moja rybka się tak uczyła,noo ! :D
_______

~gawronie    21.05.2009 @16:11:51
~gawronie    20.05.2009 @12:57:10
~gruc    19.05.2009 @20:46:21
a czemu pytasz ??:>
~madzz    19.05.2009 @15:49:19
Bo byłam z Nikonem, a żeby iść z Nikonem musiałam iść też z tatą :p
_______
change - yes we can - believe in
~madzz    18.05.2009 @18:57:31
Adeczko Udeczko, jest!
_______
change - yes we can - believe in
~madzz    18.05.2009 @18:56:26
A Ty czego milczysz? ;D
_______
change - yes we can - believe in
~madzz    18.05.2009 @18:51:12
A nie ma za co, Adeczko Szufladeczko
_______
change - yes we can - believe in
~madzz    18.05.2009 @18:50:51
Dobrze mi jako dziecko :D
_______
change - yes we can - believe in
~madzz    18.05.2009 @18:45:35
Oczywiście!
"Tak fajnie, że jesteś ciągle dzieckiem, tak jak ja.."
Wilki - Tak fajnie że jesteś.
Kocham to :muza:
_______
change - yes we can - believe in
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 6 ... 11 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt